Bestelinformatie

Wilt u persoonlijk advies of heeft u vragen over uw bestelling? Neem dan contact met ons op! Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00. Als u een mail stuurt, gaan  we hier zo snel mogelijk op te reageren.

Telefoon: 0412 – 401 678
Mail: info@lavendi.nl

Algemene informatie

Boven de €65,- is het gratis verzending. Onder de €65,- zijn de verzendkosten €7,50 in Nederland.

In België is het gratis verzending boven de €95,- Onder de €95,- zijn de verzendkosten €9,50.

Zodra u de bestelling heeft afgerond en wij uw pakket hebben aangeboden bij PostNL ontvangt u een mail met daarin de Track & Trace code.

Wilt u iets aan uw bestelling wijzigen? Dan kan dit binnen 1 uur na het plaatsen, tot uiterlijk 15.00 uur door een mail te sturen naar info@lavendi.nl of telefonische contact op te nemen.

Veelgestelde vragen

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Voor 16:00 op een werkdag besteld, morgen ontvangen. Zijn de producten niet op voorraad is de levertijd 3-5 werkdagen. In dat geval wordt dit product diezelfde dag nog bij de leverancier besteld en zo spoedig mogelijk naar je verzonden. Wij proberen iedere bestelling zo spoedig mogelijk te leveren.

WANNEER ONTVANG IK MIJN FACTUUR?

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je de bijbehorende factuur op het opgegeven e-mailadres.

WAAR NAARTOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Jouw bestelling wordt standaard verzonden naar het door jou opgegeven afleveradres. Indien je geen afleveradres hebt ingevuld zal jouw bestelling naar het door jou opgegeven factuuradres worden verzonden. Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te versturen naar een postbus.

HOE WERKT EEN BURENLEVERING?

Wanneer je niet thuis bent tijdens het bezorgen van jouw pakket, kan het zijn dat de bestelling bij de buren wordt afgegeven. De buren tekenen voor ontvangst en jij ontvangt een notitie van de bezorger met daarin vermeld waar jouw pakket is afgeleverd.

WAT MOET IK DOEN WANNEER MIJN PAKKET ZOEK RAAKT?

Wanneer jouw pakket wordt verstuurd ontvang je een e-mail met daarin de datum van verzending en de code. Deze track and trace-code geeft je inzicht in waar jouw pakket zich bevindt. Mocht je jouw pakket niet ontvangen, dan kun je contact met ons opnemen. Wij zullen er alles aan doen om jouw bestelling te traceren.

WAT GEBEURT ER MET MIJN BESTELLING ALS IK NIET THUIS BEN?

Mocht je ten tijde van bezorging niet thuis zijn, dan wordt de bestelling bij de buren geleverd of wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. De bezorger zal in beide gevallen een notitie achterlaten. Het pakket wordt vier keer aangeboden op het door jou aangegeven adres. Na vier mislukte leveringen zal het pakket aan ons worden geretourneerd. Hiervoor worden geen aanvullende kosten in rekening gebracht.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Het is mogelijk om een bestelling te annuleren wanneer deze nog niet bevestigd en betaald is. Neem in dat geval contact op met ons. Annuleren is helaas niet mogelijk als de bestelling al bevestigd en/of betaald is. Mocht je toch de bestelling willen annuleren, wacht dan op de postbezorger. Geef aan dat je de bestelling wil weigeren, dan kan de postbezorger deze kosteloos naar ons retourneren. Nadat wij de bestelling hebben ontvangen sturen we je een bevestigingsmail. Je ontvangt het betaalde bedrag (minus de verzendkosten) binnen 10 werkdagen op je rekening.

WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN ADRES VERKEERD HEB INGEVULD?

Het is mogelijk om via DHL de bezorggegevens te wijzigen. Wij adviseren je de bestelling te laten bezorgen op een DHL afhaalpunt. Mocht je de bestelling niet ophalen binnen 5 werkdagen, dan wordt deze automatisch naar ons geretourneerd. Nadat wij de bestelling hebben ontvangen sturen we je een bevestigingsmail. Je ontvangt het betaalde bedrag (minus de verzendkosten) binnen 10 werkdagen op je rekening.