Retourneren

Retourneren

Niet tevreden met je aankoop? Je hebt 14 dagen de tijd om gebruik te maken van het herroepingsrecht en vervolgens nog 14 dagen om producten te retourneren.

  • Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de directe kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening.
  • Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren ongebruikt, in originele staat en verpakking en onbeschadigd indien mogelijk aan LaVendi huidinstituut geretourneerd worden. Mocht het product(en) beschadigd zijn kunnen wij een waardevermindering van maximaal 100% in rekening brengen.
  • Om gebruik te maken van dit recht, stuur je een email naar info@lavendi.nl met het order/factuurnummer en de aangekochte producten, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
  • Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag (minus betaalkosten klarna) binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening na ontvangst in goede orde.
  • Je dient de producten onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je besluit de overeenkomst te herroepen en aan ons hebt medegedeeld terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de producten terug stuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
  • De directe kosten voor retourzending zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren je om het aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt bij jou of PostNL (indien aangetekend).

Ruilen


Je hebt een verkeerd product besteld en wil het graag omruilen tegen een ander product
Controleer altijd eerst of het product al is verzonden, mocht dit nog niet het geval zijn.
Bel dan 0412 – 401 678 zodat wij uw bestelling nog kunnen aanpassen
Directe kosten voor het retour zenden om iets te ruilen zijn voor eigen rekening

Verkeerde levering
Heb je een ander product ontvangen dan dat je hebt besteld?
We stellen hoge eisen aan het verwerken en verpakken van onze bestellingen maar soms worden er fouten gemaakt. Stuur ons een e-mail met je bestelgegevens naar onze klantenservice info@lavendi.nl. U kunt ook altijd bellen naar 0412- 401678. We lossen het graag voor je op!

Allergische reactie


Het is natuurlijk heel vervelend als er een allergische reactie optreedt. Nadat je een allergische reactie hebt gehad kunnen we helaas producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken retour nemen. Wij adviseren je om een allergietest te laten doen bij een dermatoloog zodat je voor de toekomst weet waar je op moet letten bij de aankoop van een product.

Weet je van jezelf dat je allergie gevoelig bent of weet u welke stoffen u beter kunt vermijden?
Neem dan contact op met info@lavendi.nl of bel 0412 – 401 678 zodat we u van passend advies kunnen voorzien.


Klachten & garantie

Ben je ontevreden over een product of levering?
Wij doen ons uiterste best om kwaliteit te leveren en je van de juiste informatie te voorzien.
Toch gaat er soms wat mis, dat betreuren wij. We raden aan om opmerkingen of klachten bij ons kenbaar te maken via ons contactformulier, contact op te nemen met info@lavendi.nl of door te bellen naar 0412 – 401 678. Omschrijf je klacht duidelijk en vermeld je ordernummer.
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact op over de afhandeling van je klacht.

Garantie


Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.